1. Välj tapet
2. Välj antal produkter
3. Tryck på köpknappen
4. Gå till betalning
5. Välj din betalningsmetod
6. När köpet gått igenom får du en orderbekräftelse till den epost du angett vid köpet
Vi samarbetar med Klarna för enkel och trygg betalning. Betalningsalternativen är faktura med 14 dagar betaltid, delbetalning, kort- eller direktbetalning. Din faktura eller delbetalning aktiveras när vi skickat din order. Vid betalning med Klarna måste både leverans- och fakturaadress överensstämma med din folkbokföringsadress.
Om det gäller en företagsbeställning med annan leverans- eller fakturaadress, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig.
Vid övriga frågor gällande faktura eller betalning, vänligen kontakta Klarna här eller läs mer om betalningsalternativen här.
Du kommer få en orderbekräftelse till den epost du uppgett efter att ditt köp blivit godkänt. OBS! Om du ej fått en orderbekräftelse, kontrollera i spam/skräppost.
Du kan spåra ditt paket med en spårningslänk du får via mail när paketet är packat och färdigt för upphämtning av vår transportör. Din leverans kommer till ditt DHL-ombud och du får ett sms när paketet kan hämtas.
Vi har över 20 000 tapetrullar på vårt lager annars beställer vi direkt från leverantörerna. För aktuellt lagersaldo kontakta kundservice. Om din tapet är slut i lager eller restnoterad så skickar vi ut ett mail till dig direkt när besked om förväntat leveransdatum nått oss.
Ja, här kan du läsa om hur du beställer ett tapetprov. Du kan lägga välja 'beställ tapetprov' på varje tapets enskilda sida.
Våra prover kommer vanligtvis i storlek A4.
Varuprover kostar 50 kronor per prov. Kostnaden är för hantering och porto.
Om du har några frågor går det bra att kontakta vår kundservice.
Ja, ni är varmt välkomna in till oss för både rådgivning, hjälp och köp. Vi finns Tumstocksvägen 9A i Täby.
Du kan inte själv ändra eller ta bort din order, men kontakta oss på kundservice så kan vi
göra det åt dig. Det går bra att avboka eller ändra din order så länge den inte behandlats av
vårt lager, vilket normalt sker inom 1 arbetsdag.
Om du behöver lägga till fler rullar så behöver du göra en ny beställning.
OBS! Tänk på att alla tapeter har ett trycknummer som anger färgbad och färg och
mönsterpassning kan skilja sig något mellan olika tryck. Om du beställer fler rullar i en
separat order är det därför viktigt att du uppger trycknummer eller ditt tidigare ordernummer i
rutan Meddelande.
Dessa villkor för faktura gäller mellan dig och denna butik när du handlar varor, biljetter eller tjänster och du valt att betala med faktura.
När du väljer att betala med faktura erbjuder vi dig möjligheten att betala 30 dagar från dess att vi skickat varorna eller biljetterna för leverans, eller från tillgängligt datum för tjänsterna eller digitalt material. Vi överlåter vårt krav på betalning för ditt köp till Klarna Bank AB (“Klarna”). Klarna kommer att skicka en betalningsinstruktion till dig där du ska betala direkt till Klarna. För kontaktuppgifter och ytterligare information om Klarna, gå till klarna.se.
Om du tidigare valt att ansluta dig till Klarnas aggregerings-tjänst Månadsfaktura kommer fakturan istället att inkluderas i din månadsfaktura. Detta innebär att alla fakturaköp du gör under en viss period samlas på en samlingsfaktura, istället för att skickas som separata fakturor per köp. Kredittiden på varje individuell faktura som ingår i samlingsfakturan varierar mellan 14-45 dagar, beroende på när i aggregerings-cykeln som köpet gjordes och varorna/tjänsterna levereras/skickas. Alla fakturaköp som aktiveras innan brytdagen samlas på en månadsfaktura. Fakturaköp som aktiveras efter brytdagen hamnar på nästa månadsfaktura.
Vi tar ut en fakturaavgift om 0 kr per köp. Vid sen betalning skickas en påminnelse ut till dig där du åläggs att betala en påminnelseavgift. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29,00 kr, och har du handlat för 60 kr eller mer tillkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. Sker ingen betalning därefter kan fordran komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma.
När du väljer att betala med faktura gör Klarna en kreditprövning. Om en kreditupplysning tas kommer du bli underrättad om detta samt få en kopia på kreditupplysningen skickad per post eller e-mail. Vi informerar inte banker eller andra långivare om en eventuell kreditupplysning och det påverkar inte heller din kreditvärdighet/score. Klarna behandlar dina personuppgifter för att uppfylla våra åtaganden enligt detta avtal och för de övriga syften som redovisas i vår Dataskyddsinformation. Dataskyddsinformationen hittar du här, eller på vår hemsida, och genom att använda Klarnas tjänster så bekräftar du också att du tagit del av denna Dataskyddsinformation. Vi behandlar dina personuppgifter bland annat för att utföra identifikation, kundanalys, kreditprövning, marknadsföring och affärsutveckling. Vi kan också komma att överföra dina personuppgifter till utvalda partners (såsom kreditvärderingsinstitut), som kan vara etablerade i en stat utanför EU/EES. Du hittar mer information om vår delning av personuppgifter, dina rättigheter i förhållande till dessa, hur du kan kontakta oss med frågor, eller vända dig till myndighet med klagomål, i Dataskyddsinformationen.
Du får inte överlåta eller överföra några rättigheter eller skyldigheter du har enligt dessa villkor. I den utsträckning som inte annars redan tillåts enligt tillämplig lag, kan Klarna, när som helt, överlåta eller överföra dessa villkor eller de rättigheter och/eller skyldigheter som gäller enligt dessa villkor, dock förutsatt att sådan överföring eller överlåtelse inte är till din nackdel, och inte ändrar de rättigheter och skyldigheter du har enligt dessa villkor.
Mer information